بلاگ دبی بازار, خرید ماشین لباسشویی, راهنمای خرید

مقایسه لباسشویی های ال جی و سامسونگ+کدام ارزش خرید داره؟

مقایسه لباسشویی های ال جی و سامسونگ

ال‌جی و سامسونگ که زمانی غول‌های الکترونیکی بودند، از همان ابتدا به بازار لوازم خانگی منشعب شدند و دانش خود را در زمینه الکترونیک به محصولات خانگی منتقل کردند. در طول دوران گذار خود، هر دو برند به دلیل استفاده از نوآوری، اختراع و توانایی تصور روش‌های جدید برای انجام مشاغل در خانه با کارایی بیشتر شناخته شده‌اند. در این مقاله به مقایسه لباسشویی های ال جی و سامسونگ (کدام ارزش خرید داره؟) می پردازیم. لباسشویی ال‌جی در مقابل سامسونگ، ما این دو را در مقابل یکدیگر و در مقایسه‌ای رودررو قرار می‌دهیم که شامل ویژگی‌ها، سبک‌ها و قیمت‌ها می‌شود. با ما همراه باشید.

 

مقایسه لباسشویی های ال جی و سامسونگ (کدام ارزش خرید داره؟)

مقایسه ماشین لباسشویی ال جی و سامسونگ

قبل از اینکه به جزئیات بپردازیم، در اینجا نگاهی گذرا به آنچه ال‌جی و سامسونگ روی میز آورده‌اند می‌اندازیم:

ویژگی های انحصاری:

ال جی : فناوری TurboWash 360 ، TurboWash3D ، فناوری 6Motion ، TrueBalance ، SmartDiagnosis ، TurboDrum ، چرخه آلرژی ، قابلیت شستشو 4 جهته ، فناوری AI، بخار شور، ضمانت 10 ساله برای موتور دایرکت درایو ، گزینه های شستشو هوشمند

سامسونگ : VRT Plus ، Smart Care ، Self Clean + ، CleanGuard ، MultiControl ، Super Speed ، OptiWash ، AddWash ، ActiveWave ‣ Activewash ، بخار شور ، گارانتی 10 ساله موتور دایرکت درایو، گزینه های مختلف برای شستشو هوشمند

ماشین لباسشویی ال جی

ماشین های لباسشویی ال جی به سرعت به یکی از محبوب‌ترین برندهای لباسشویی در صنعت تبدیل شدند. مجموعه ای از لباسشویی های درب از بالا، درب از جلو ، twin wash، کهنه شور ،ترکیب لباسشویی و خشک کننده و لباسشویی های هوشمند را ارائه داده است.

علاوه بر این، خریداران می‌توانند از میان لباسشویی های سنتی و تسمه دار یا لباسشویی های گیربکسی انتخاب کنند، اما صرف نظر از مدل، هیچ کمبودی در ظرفیت وجود ندارد.

ماشین‌های لباسشویی با درب از بالا دارای حداقل ظرفیت 4.3 فوت مکعب هستند، در حالی که لباسشویی‌های درب جلوی LG از 4.5 فوت مکعب شروع می‌شوند. این بدان معناست که حتی مدل‌های پایه نیز ظرفیت بسیار بالایی دارند و این برند را برای خانواده‌های پرجمعیت که حجم بالایی از شستشو را پشت سر می‌گذارند ایده‌آل می‌کند.

و وقتی صحبت از عملکرد ماشین لباسشویی به میان می‌آید، ال‌جی یک غول‌ تمام عیار است. در میان لباسشویی های درب بار بالا و جلو، فهرستی از ویژگی‌ها در دسترس است :

  • TurboWash 360 یک بار کامل را در 30 دقیقه شستشو می دهد (فقط لباسشویی های درب از جلو).
  • TurboWash3D از پنج جت برای شستشوی موثر لباسها استفاده می کند (فقط لباسشویی های درب از بالا).
  • فناوری 6Motion از حداکثر شش حرکت شستشو برای تمیز کردن عالی استفاده می کند.
  • TrueBalance عملکرد نویز را کاهش می دهد.
  • SmartDiagnosis مشکلات احتمالی ماشین لباسشویی را شناسایی کرده و آنها را به تلفن هوشمند شخصی شما ارسال می کند.
  • TurboDrum از یک حالت ویژه و چرخش وان تقویت شده برای نفوذ بهتر در لکه ها استفاده می کند.
  • چرخه آلرژی 95 درصد آلرژن های روی لباس را با استفاده از بخار از بین می برد.
  • یک حالت شستشوی 4 جهته برای شستشوی ملایم و قدرتمند در چهار جهت حرکت می کند.
  • فناوری هوش مصنوعی یک چرخه شستشوی سفارشی را بر اساس نوع لباس در شستشو انتخاب می کند.

مقایسه لباسشویی های ال جی و سامسونگ (کدام ارزش خرید داره؟)

مزایا

بزرگ‌ترین مزیت لباسشویی های ال‌جی فهرست طولانی از ویژگی‌های لباسشویی است که تقریباً بی‌نظیر است. با توجه به هدف ماشین لباسشویی، داشتن ماشینی که راه های متعددی را برای شستن لباس هاداشته باشد بسیار ایده آل است. به ویژه برای خریدارانی که مرتباً لباس هاس مختلف برای شستشو دارند.

یکی دیگر از مزایای لباسشویی ال جی، امکان افزودن لباسشویی پایه برای انتخاب مدل های بار جلو است. لباسشویی پایه SideKick ال‌جی ممکن است ارزان‌ترین لوازم جانبی لباس‌شویی نباشد، اما برای خریدارانی که می‌توانند بودجه خود را کاهش دهند، داشتن یک مینی واشر که امکان شستشوی بیشتر در یک دستگاه را فراهم می‌کند، یک مزیت اصلی است.

معایب

لباسشویی های ال جی به عنوان یک سری لوازم خانگی میان رده در نظر گرفته می شوند. در حالی که برای یک ماشین لباسشویی ال‌جی به اندازه یک برند لوکس هزینه نمی‌کنید، مدل‌های ماشین لباسشویی پیشرفته‌تر ال‌جی می‌توانند کارایی نسبتاً بالایی داشته باشند. در مقایسه با لباسشویی های سامسونگ، لباسشویی های ال جی به طور متوسط ​ قیمت بیشتری دارند.

لباسشویی سامسونگ

سامسونگ که در ابتدا برای لوازم الکترونیکی خود شناخته شد، اکنون نامی محبوب در بخش لوازم خانگی است و مرتباً برای خط تولید لوازم خانگی میان رده خود مورد تحسین قرار می گیرد. همیشه با پیشرفت علم و فناوری، سامسونگ فناوری را با لوازم روزمره خود ترکیب می‌کند تا راه‌ حل‌ های مفید و ویژگی‌های کاربردی بیشتر را برای راحتی کاربران ارائه دهد. و کارهای خانه را برای کاربران ساده می‌کند. اگرچه به اندازه خط تولید ال‌جی متنوع نیست (WashTower و SideKick به ال‌جی برتری می‌دهند)، سامسونگ همچنان مجموعه‌ای قدرتمند از لباسشویی، از جمله مدل‌های درب بالا و درب جلو، به‌ علاوه خشک‌ کننده‌ های ترکیبی و لباسشویی های متصل را ارائه می‌کند.

همانند ال جی، لباسشویی های سامسونگ نیز با در نظر گرفتن ظرفیت طراحی شده اند. در لباسشویی های درب از بالای سامسونگ، خریداران می‌توانند از مدل‌هایی با ظرفیت 4 فوت مکعب انتخاب کنند، در حالی که لباسشویی های درب از جلو از 4.5 فوت مکعب شروع می‌شوند، مانند LG. فراتر از اندازه، لباسشویی های سامسونگ در مورد مجموعه ای از ویژگی های کاربر محور، از جمله:

  • Smart Care از کدگذاری خاصی استفاده می کند که دستگاه شخصی شما می تواند برای شناسایی مشکلات اسکن کند.
  • واحدهای لباسشویی انباشته سامسونگ با MultiControl امکان کنترل هر دو ماشین لباسشویی و خشک کن را از یک صفحه می دهد.
  • سوپر اسپید در 36 دقیقه لباس‌های کامل را می‌شوید.
  • AddWash در لباسشویی های انتخابی درب از جلو اجازه می دهد مواردی را بدون توقف شست و شو اضافه کنید.
  • شیرهای تعبیه شده Activewash روی لباسشویی های منتخب با درب از بالا سامسونگ به کاربران مکانی مناسب برای مراقبت از لباس ارائه می دهد.
  • فناوری VRT Plus برای عملکرد بی صدا متناسب است و سطح صدا و لرزش را کاهش می دهد.

سامسونگ همچنین ویژگی‌های شستشوی قدرتمندی مانند لباسشویی های با درب از بالا با حالت ActiveWave را ارائه می‌کند که به‌ ویژه برای کاهش لرزش و بهبود عملکرد طراحی شده است. وقتی صحبت از لباسشویی های درب از جلو می شود، مدل های خاصی عبارتند از OptiWash، یک ویژگی لباسشویی هوشمند که سطح خاک را در آب تشخیص می دهد و چرخه را بر اساس آن تنظیم می کند. و از آنجایی که لباسشویی بهداشتی به معنای سلامتی شماست، لباسشویی های منتخب سامسونگ با Self Clean+، به علاوه گزینه‌های شستشوی بار جلویی با فناوری ضد میکروبی CleanGuard که از ایجاد کپک و آلودگی جلوگیری می‌کند، ارائه می‌شوند.

مقایسه لباسشویی های ال جی و سامسونگ (کدام ارزش خرید داره؟)

مزایا

اگر نظرات سایر خریداران تاثیر زیادی در خرید شما دارد، لباسشویی سامسونگ را یکی از قابل اعتماد ترین گزینه های موجود در بازار در نظر بگیرید. سامسونگ که در سال 2020 توسط JD Powers در رتبه اول رضایت مشتری برای لباسشویی های درب از جلو و درب از بالا قرار گرفته است، ثابت کرده است که پیشرو در لباسشویی های با کیفیتی است که خریداران می توانند به آنها اعتماد کنند.

مزایای اضافی سامسونگ شامل ویژگی‌های کاربر پسند تر در مقایسه با ال‌جی و مجموعه بزرگ‌تری از گزینه‌های بارگذاری بالا با قیمت پایین‌تر است. به عبارت دیگر، سامسونگ خرید یک ماشین لباسشویی ارزان قیمت را آسان می کند که شامل ویژگی های قابل توجه شستشو و کاربردی نیز می شود.

معایب

بزرگ‌ترین معایب لباسشویی های سامسونگ اندازه است. اگرچه، در مقایسه با ال‌جی، خریداران قیمت پایین تری را برای این محصول می پردازند. در حالی که ال‌جی لباسشویی هایی با ظرفیت بزرگ تا 5.8 فوت مکعب تولید می‌کند، بزرگترین لباسشویی سامسونگ دارای ظرفیتی معادل با 5.4 فوت مکعب است

همین امر را می توان در مورد تنظیمات نیز گفت. در حالی که رقابت با تطبیق پذیری ال جی سخت است، سامسونگ خط تولید قابل مقایسه ای را ارائه می دهد.

علاوه بر این، ویژگی های عملکرد بیشتر به لباسشویی های سامسونگ مزیت رقابتی بیشتری نسبت به همتای خود می دهد. در حالی که به نظر می‌رسد ال‌جی لباسشویی های خود را با هدف مبارزه با لکه‌ها طراحی کرده است، سامسونگ رویکرد کاربردی را در پیش گرفته و راحتی را در اولویت قرار می‌دهد.

مقایسه لباسشویی های ال جی و سامسونگ (کدام ارزش خرید داره؟)

ال جی و سامسونگ دو برند بین المللی لوازم خانگی هستند که ارزش توجه را دارند. هر دو با توسعه مداوم ویژگی‌های نوآورانه‌ای که لباس‌شویی را به فرآیندی یکپارچه تبدیل می‌کنند، بر آینده ماشین‌های لباسشویی تمرکز می‌کنند.

اگرچه از نظر قیمت قابل مقایسه هستند، اما معمولاً لباسشویی های سامسونگ مقرون به صرفه تر از لباسشویی های ال جی هستند. خریدارانی که می‌خواهند در هزینه ی خود صرفه جویی کنند، ممکن است ماشین‌های لباسشویی سامسونگ را گزینه‌ای هوشمند و سرمایه‌گذاری مطمئن در نظر بگیرند. از سوی دیگر، بررسی های ماشین لباسشویی سامسونگ از خریداران ما گزارش های متفاوتی را نسبت به بررسی های کارشناسان نشان می دهد. به طور کلی، لباسشویی های سامسونگ با رتبه‌بندی کمتر از 3 ستاره در برخی مدل‌ها در مقایسه با 4.5 ستاره ال‌جی پایین‌تر از ال‌جی هستند.

با این وجود، لباسشویی های ال‌جی هزینه بیشتری برای شما خواهند داشت، البته به قیمت داشتن عملکردهای بیشتر لباسشویی تمام می شود. در مقایسه ال‌جی با سامسونگ، گزینه‌های رنگ نیز نسبتاً محدود هستند، اگرچه روندها دائماً در حال تغییر هستند. به طور کلی، ال‌جی تولیدکننده قدرتمندی از ماشین‌های لباسشویی میانی برای خریدارانی است که می‌توانند کمی بیشتر برای خرید هزینه کنند.

سخن آخر

ما در این مقاله به طور کل به مقایسه لباسشویی های ال جی و سامسونگ (کدام ارزش خرید داره؟) پرداختیم. و در آخر چیزی که اهمیت می یابد. نیاز های شما و هزینه ای است که می خواهید برای خرید یک لباسشویی بپردازید. هر کدام از محصولات دارای مزایا و معایب مختص به خود بودند. و در آخر شما می توانید با توجه به نیاز خود و کمک گرفتن از کارشناسان ما بهترین محصول را برای خود انتخاب نمایید.

فروشگاه دبی بازار با سابقه چند ساله در امر فروش لوازم خانگی به شما در یک انتخاب صحیح کمک خواهد کرد. کارشناسان ما همه روزه آماده ی پاسخ گویی به شما و دادن مشاوره رایگان به شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *