بلاگ دبی بازار, خرید جاروبرقی, راهنمای خرید

راهنمای خرید جارو برقی

راهنمای خرید جارو برقی

راهنمای خرید جاروبرقی

انجام یکی از بزرگترین و معمولی ترین کارهایی که در خانه انجام می شود، اکنون به لطف جدیدترین فناوری جاروبرقی بسیار آسان تر شده است. ارتقاء دستگاه قدیمی شما می تواند در زمان و زحمات شما صرفه جویی کند. در واقع، به لطف جاروبرقی های رباتی که با قابلیت تنظیم و دادن لوکیشن فضا قادر به تمیز کردن خودکار فضا هستند. می تواند برای شما بسیار ایده آل باشد. به خصوص برای کسانی که به دلیل مشغله و یا حتی کسالت امکان جارو کشیدن فضا را ندارند. این راهنما به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید که کدام نوع جاروبرقی برای شما مناسب تر است. با ما در مقاله راهنمای خرید جاروبرقی همراه شوید.

انواع جاروبرقی

با وجود طرح ها و برند های مختلف برای انتخاب و یا تشخیص این که کدام جاروبرقی برای شما مناسب است دشوار است. خبر خوب این است که برخی از جاروبرقی ها وجود دارند. که انواع مختلف کارایی برای تمیز کردن کف، مبلمان و موارد دیگر گزینه های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهند.

جاروبرقی عصایی

افزایش بی‌سابقه جاروبرقی‌های عصایی در سال‌های اخیر باعث شده است که بسیاری از خانواده‌ها به عنوان تنها جاروبرقی خود از این نوع دستگاه ها استفاده کنند. نسخه های شیک و سبک از این جاروبرقی عمودی، جاروبرقی‌های عصایی است که با باتری تغذیه می‌شوند که می‌توان آن را در یک ایستگاه شارژ که به پریز برق متصل است، شارژ کرد. جاروبرقی های عصایی گرد و غبار و خاک را در یک سطل کوچک متصل به بالا یا پایین دستگاه جمع می کنند.

مزایای جاروبرقی عصایی

یکی از بهترین چیزهایی که در مورد جاروبرقی های عصایی وجود دارد این است که آنها مطلقاً نیازی به تنظیم ندارند. شما به سادگی آن را از ایستگاه شارژ خارج کرده، آن را روشن کرده و شروع به جاروبرقی می کنید. برای مهمانی های غیرمنتظره از دوستان یا خانواده، عالی است، می‌توان آن‌ها را برای تمیز کردن سریع قبل از رسیدن مهمان ها استفاده کرد.

در نظر بگیرید که جاروبرقی عصایی خود را در یک کمد بلند در نزدیکی آشپزخانه قرار دهید تا بتوانید فوراً با ذرات آشغال ریخته شده صبحانه روی سطوح را جمع آوری کنید. یا یک جارو برقی روزانه در قسمت‌های اصلی نشیمن انجام دهید.

سطوح متناسب

جاروبرقی‌های عصایی برای کف‌های سخت مناسب‌تر هستند، اما همچنین می‌توانند به فرش‌ها طراوت و تازگی ببخشند. برای تمیز کردن کامل فرش، ممکن است بخواهید جاروبرقی عصایی خود را با یک مدل سطلی یا جاروبرقی کیسه دار ترکیب کنید.

ویژگی هایی مهم که باید قبل از خرید جاروبرقی عصایی به آن توجه کنید

قبل از خرید، در مورد زمان کارکرد باتری بپرسید تا مطمئن شوید که تا زمانی که شما به آن نیاز دارید شارژر باقی می ماند. این به اندازه خانه شما و اینکه آیا تنها جاروبرقی شما است یا خیر بستگی دارد.

سایر ویژگی هایی که باید در نظر بگیرید عبارتند از جارو برقی دوکاره با جاروبرقی دستی قابل جدا شدن برای کارهای کوچک. حالت توربو برای مکش قوی تر؛ یک ایستگاه دیواری برای راحتی؛ و لوازم جانبی مفید برای ماشین، مبلمان، اثاث یا لوازم داخلی و مکان‌های صعب العبور.

ملاحظات دیگر

همچنین جاروبرقی های عصایی با باتری های قابل جابجایی وجود دارد. که می توانند در مکانی جداگانه با جاروبرقی شما شارژ شوند. اگر پریز برق در کمد ندارید و ترجیح می دهید جاروبرقی عصایی خود را دور از دید قرار دهید، این یک ویژگی بسیار مفید است.

نکات و ترفندهای تعمیر و نگهداری

به دلیل اندازه سطل کوچکتر، جاروبرقی های عصایی سریع و آسان تمیز می شوند. به سادگی سطل را از دستگاه خارج کرده و در سطل زباله خود خالی کنید. همچنین باید خاک و مو را از روی غلتک برس و سر پاک کنید و گهگاه فیلترها را تمیز کنید.

راهنمای خرید جاروبرقی

جاروبرقی رباتی

جاروبرقی رباتی، بهترین کمک خانگی برای افراد پر مشغله یا کسانی که کسالت دارند و امکان جارو کشیدن فضا برایشان مقدور نیست، رویایی است که به حقیقت می پیوندد. همچنین جاروبرقی های رباتی که ارتفاع پایینی دارند، دیسکی شکل هستند و به طور مستقل در سطح کف حرکت می کنند. مانند جاروبرقی های عصایی، انرژی آنها از یک باتری قابل شارژ در یک پایه شارژ تامین می شود. فناوری حسگر آن‌ها به این معنی است که جاروبرقی‌های رباتی با مبلمان برخورد نمی‌کنند یا از پله‌ها پایین نمی‌افتند.

مزایای جاروبرقی رباتی

ناگفته نماند که بزرگترین مزیت جاروبرقی رباتی سادگی کار با آن است که راحتی شما را برای همیشه تضمین می کند. به سادگی تمامی سطح مورد نظر شما را جارو نماید.

سطوح متناسب

جاروبرقی های روباتی در کف های سخت بهترین عملکرد را دارند. همچنین می توان از آنها بر روی فرش استفاده کرد و آشغال های سبک را با آن ها جمع آوری نمود.

ویژگی هایی مهم که باید قبل از خرید جاروبرقی رباتی به آن توجه کنید

مدل های دارای لیزر مادون قرمز، چیدمان اتاق را تعیین می کنند و مسیر دلخواه شما را ترسیم می کنند. برخی از آنها را نیز می توان با فرمان صوتی از طریق بلندگوی هوشمند فعال کرد.

نکات و ترفندهای تعمیر و نگهداری

برخی از جاروبرقی‌های رباتی باید به صورت دستی تخلیه شوند، در حالی که برخی دیگر می‌توانند به طور خودکار گرد و غبار و زباله‌هایی را که جمع‌آوری کرده‌اند را در یک سطل بزرگ‌تر در ایستگاه اتصال خالی کنند. بار دیگر، این کار حجم کاری شما و تعداد دفعاتی که باید سطل جاروبرقی را خالی کنید را کاهش می‌یابد.

ملاحظات دیگر

برخی از جاروبرقی های رباتی دارای فناوری بی صدا هستند. اگر کودک خواب است یا کسی در خانه مشغول مطالعه یا تماشای تلویزیون است، این کار باعث می‌شود که آن‌ها بی صدا به تمیز کاری فضا بپردازند.

راهنمای خرید جاروبرقی

جاروبرقی های ایستاده

جاروبرقی عمودی یک دستگاه همه کاره هستند. بیشتر شبیه جاروبرقی های مخزن دار و لوله ای هستند که با هم ترکیب شده اند، دارای طراحی عمودی است اما سطل و موتور بزرگتری نسبت به جاروبرقی عصایی دارد. برای بسیاری از افراد، جاروبرقی های ایستاده بهترین جاروبرقی به حساب می آیند.

مزایای جاروبرقی های ایستاده

جاروبرقی های ایستاده قدرتمندتر از جاروبرقی عصایی هستند، و گزینه خوبی برای کسانی است که به دلیل داشتن سطح بیشتر و نظافت بیشتر از جاروبرقی خیلی استفاده می کنند.

سطوح متناسب

جاروبرقی های ایستاده برای کف های سخت و فرش مناسب هستند. آنها همچنین می توانند برای تمیز کردن اثاث یا لوازم داخلی استفاده شوند.

ویژگی هایی مهم که باید قبل از خرید جاروبرقی ایستاده به آن توجه کنید

یک سر عریض و یک موتور قدرتمند، می تواند به تمیز شدن بیشتر فضا کمک نماید. همچنین، یک انتخابگر ارتفاع برس به شما کمک می‌کند تا برای تمیز کردن کامل‌تر و نفوذ بیشتر به فرش های پرز ضخیم متناسب باشد.

راهنمای خرید جاروبرقی

جاروبرقی مخزن دار در مقابل جاوبرقی ایستاده

هنگام تصمیم گیری بین یک جاوربرقی مخزن دار و سطلی و یا حتی کیسه ای و یک جاروبرقی ایستاده، همه چیز به ترجیحات شخصی شما بستگی دارد. جاروبرقی های ایتساده فقط به یک حرکت فشاری نیاز دارند، اما با توجه به طراحی یکپارچه خود، سنگین تر و کندتر هستند. جاروبرقی های مخزن دار (سطلی ، کیسه ای ) وزن سبک تری دارند. و تنها مشکلی که دارند. این است که باید مخزن جاروبرقی را به همراه خود بکشید.

راهنمای خرید جاروبرقی

جاروبرقی های دستی

برای کارهای پاکسازی کوچکتر، استفاده از جاروبرقی دستی سریع و آسان است. این لوازم دستی مانند امتداد بازوی خود به شما اجازه می‌دهند کاناپه‌ها، آشفتگی‌های کوچک، طاقچه‌های گرد و غباری و فضای داخلی خودرو را به راحتی جاروبرقی بکشید. برای راحتی بیشتر مدل‌هایی وجود دارند که قابلیت جارو کشیدن مایعات را نیز دارا می باشند. این جاروبرقی ها اغلب پایه‌های دیواری برای ذخیره‌سازی سازمان‌یافته، و اتصالات مناسب برای سطوح مختلف را دارا می باشند.

راهنمای خرید جاروبرقی

جاروهای شارژی در مقابل جاروهای سیمی

در ابتدا، آزادی حرکت ارائه شده توسط یک جارو شارژی ممکن است آن را نسبت به مدل های دارای سیم محبوب تر نماید. با این حال، از آنجایی که مدل‌های بی‌سیم با باتری کار می‌کنند، استفاده از آن‌ها را کمی سنگین‌تر می‌کند، زیرا باتری بخشی از دستگاه است. همچنین باید مطمئن شوید که باتری دارای قدرت کافی برای ذخیره انرژی و استفاده طولانی می باشد . در نهایت، یک مدل سیمی می‌تواند به شما آرامش دهد بدون نگرانی در مورد تمام شدن انرژی و خالی شدن باتری از آن برای تمیز کردن سطوح و فضای بزرگ استفاده کنید.

جاروبرقی مخصوص حیوانات خانگی

آیا در خانه خود یک دوست پشمالو دارید؟ خبر خوب. گروهی منتخب از جاروبرقی ها برای از بین بردن مو و شوره حیوانات خانگی شما اختصاص داده شده است. که اگر اعضای خانواده شما از آلرژی رنج می برند می تواند کمک بزرگی باشد. جاروبرقی های مخصوص حیوانات خانگی معمولاً شامل یک کیسه یا سطل بزرگ برای فراهم کردن فضایی برای زباله های اضافی، فیلتر HEPA و سر برس است. که برای رها کردن خز از فرش و اثاث یا لوازم داخلی طراحی شده است.

راهنمای خرید جاروبرقی

جاروبرقی و آلرژی

جاروبرقی ها با فیلتر HEPA برای افرادی که از آلرژی، آسم یا حساسیت به گرد و غبار رنج می برند، گزینه ای عالی است. فیلترهای HEPA مخفف ذرات هوای با کارایی بالا، ذرات ریز و محرک هایی را که با چشم قابل مشاهده نیستند به دام می اندازد. برخی از آنها را می توان در آب سرد شست، اما بیشتر آنها باید سالی یکبار تعویض شوند.

راهنمای خرید جاروبرقی و قیمت

برای خرید جاروبرقی خبر خوب این است که مدل های مختلف برای همه بودجه‌ها وجود دارد، از جاروبرقی‌های پایه ای و جاروبرقی‌های مخزن دار گرفته تا مدل‌های با فناوری و تکنولوژی های بیشتر، و جاروبرقی‌های ایستاده تا جاروبرقی‌های رباتی. به عنوان یک قاعده کلی، هر چه ویژگی ها و تکنولوژی در یک جاروبرقی بیشتر باشد، هزینه بیشتری خواهید پرداخت.

سخن آخر راهنمای خرید جاروبرقی

پس از مطالعه ی این پست و آشنایی با مزایای انواع جاروبرقی، اکنون اگر نیاز به تعویض و یا خرید یک جاروبرقی با امکانات ویژه دارید. و می خواهید یک جاروبرقی ایده آل با نیاز خود خریداری نمایید. می توانید به راحتی روی ما حساب کنید.

فروشگاه دبی بازار با سابقه درخشان در زمینه فروش انواع لوازم خانگی روز دنیا در بهترین کیفیت  و مناسب ترین قیمت می تواند در این زمینه کمک حال شما باشد. تنها کافی است با کارشناسان ما در تماس باشید. تا بهترین گزینه را برای نیاز شما معرفی نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *