Previous slide
Next slide

خرید از دبی

برای خرید از دبی تنها کافی است  لینک محصول را از سایت های خارجی کپی و در فرم زیر به همراه شماره موبایل خود وارد کنید سپس مبلغ تحویل کالا درب منزل به همراه لینک پرداخت به شماره همراه شما پیامک خواهد شد.
Previous slide
Next slide

فرم خرید از دبی

پس از پر کردن فرم دکمه ارسال را بزنید و منتظر بمانید تا قیمت نهایی خرید و تحویل درب منزل به همراه لینک پرداخت پس از دقایقی برای شما ارسال خواهد شد.

دبی بازار لذت یک خرید مطمئن

از چه سایت هایی می توانیم خرید کنیم؟

در حال حاضر شما می توانید از سایت‌های amazon ، ebay و alibaba خرید های خود را انجام دهید و کالا را درب منزل تحویل بگیرید. برای مشاهده این سایت ها تنها کافی ست در قسمت زیر روی آدرس سایت کلیک کنید.

خرید از آمازون

شرکت آمازون که در حال حاضر بزرگترین خرده فروشی آنلاین در دنیا به شمار می رود در سال ۲۰۱۷ وبسایت سوق امارات را خریداری کرد و این وبسایت را به یکی از زیر مجموعه های خود درآورد. از آن پس وبسایت سوق با نام آمازون امارات شناخته می شود.

خرید از ایبی

سایت eBay، یک شرکت چند ملیتی آمریکایی و یک بازار خرید و فروش آنلاین است که می‌توانید هر کالایی از هر برندی را از آن خریداری کنید. بسیاری از افراد این سایت را به دلایلی از جمله قیمت خوب کالا در مقایسه با سایت های مشابه، کالای مزایده ، ارسال بین المللی و … ، برای خرید انتخاب می کنند.

خرید از علی بابا

خرید از علی بابا

وبسایت AliBaba یکی دیگر از مقاصد خرید آنلاین است که همه چیز از لوازم آرایش تا لوازم الکترونیکی را ارائه می دهد. مشابه آمازون ، این وب سایت نیز خدمات تحویل و حمل و نقل حصولات را با هزینه ارائه می دهد. این سایت همچنین فروش عمده‌ های زیادی دارد.