بلاگ دبی بازار, خرید تلویزیون, راهنمای خرید

راهنمای خرید تلویزیون

راهنمای خرید تلویزیون
اگر به دنبال خرید یک تلویزیون هستید. و یا قصد دارید تلویزیون قبلی خود را با یک مورد جدیدتر تعویض نمایید. ما این راهنمای خرید تلویزیون را برای کمک به شما در انتخاب درست آماده کرده ایم. هنگام خرید تلویزیون، نکته های زیادی وجود دارد که شما باید در نظر بگیرید. مجموعه عظیمی از فناوری‌ها، ویژگی‌ها و عملکردهای مختلف وجود دارد که می تواند شما را در انتخاب یک مورد که بتواند نیاز شما را برطرف سازد کمک می نماید.

خرید تلویزیون اغلب شامل هزینه قابل توجهی است، بنابراین می‌خواهید مطمئن باشید که پولی را که به سختی به دست آورده‌اید برای محصولی خرج کنید که ماندگاری بالایی داشته باشد. فروشگاه دبی بازار با سابقه ی چند ساله در امر فروش انواع لوازم خانگی و تلویزیون مفتخر است تا شما را در این راه راهنمایی نموده تا بتوانید یک خرید مطمئن و ایده آل را برای خود داشته باشید.چه به دنبال مشاوره خرید ساده باشید و چه نیاز دارید که بدانید کدام ویژگی مهم‌تر است، ما همه توصیه‌های خود را در اینجا جمع‌آوری کرده‌ایم تا به رایج‌ترین سوالات در مورد خرید تلویزیون پاسخ دهیم.

راهنمای خرید تلویزیون

راهنمای خرید تلویزیون نکات سریع

اگر عجله دارید، در اینجا مهم ترین نکاتی است که باید قبل از خرید تلویزیون در نظر بگیرید. ما هر یک از این نکات را با جزئیات بیشتری در راهنمای خرید تلویزیون خود در زیر توضیح می دهیم:

  • تلویزیون با وضوح کمتر از 4K نخرید. از مجموعه‌های Full HD یا 1080p خودداری کنید، مگر اینکه به دنبال یک تلویزیون دیگر برای اتاق خواب و یا استفاده های دیگر باشید. البته در این میان میزان بودجه ای که برای خرید تلویزیون در نظر گرفته ایید. نیز می تواند در انتخاب آن دخیل باشد.
  • می‌توانید از خرید تلویزیون های 8K (در حال حاضر) صرفنظر کنید. تلویزیون های 8K بسیار گران هستند و فیلم ها و نمایش های 8K هنوز در دسترس نیستند.
  • به دنبال نرخ نوسازی 60 هرتز یا 120 هرتز باشید: وقتی صحبت از نرخ نوسازی تصویر می شود ، 60 هرتز خوب است، اما 120 هرتز بهتر است. نرخ تازه‌سازی بالاتر حرکت نرم‌تری را برای همه چیز از فیلم‌ها و نمایش‌ها گرفته تا ورزش‌های زنده و بازی‌ها فراهم می‌کند.
  • به دنبال یک تلویزیون با حالت سازگار با HDRباشید : این کار رنگ های واقعی تر و کنتراست بهتری را ارائه می دهد. ترجیحا تلویزیونی را در نظر بگیرید که از فرمت های پیشرفته تر، یعنی HDR10+ یا Dolby Vision پشتیبانی می کند. البته برخی از تلویزیون ها از هر دو حالت پشتیبانی خواهند کرد.
  • تلویزیون‌های OLED ال جی بسیار بهتر از اکثر مجموعه‌های LCD هستند: اما تلویزیون‌های QLED سامسونگ، Vizio و TCL میانه‌ای مقرون به صرفه هستند.
  • حداقل به دنبال چهار پورت HDMI باشید. و اگر می توانید فرمت جدیدتر HDMI 2.1 را انتخاب کنید.
  •  برای خرید ساندبار برنامه ریزی کنید اسپیکرهای تلویزیون امروزه بدتر شده اند زیرا صفحه نمایش آن نازک تر است.

اندازه صفحه نمایش

چه به دنبال یک تلویزیون ساده یا یک تلویزیون با کارایی بالا باشید، احتمالاً بزرگترین عامل در تصمیم گیری شما اندازه صفحه نمایش خواهد بود. در نظر بگیرید که معمولاً چند نفر در خانواده شما به طور همزمان تلویزیون تماشا می کنند و قرار است تلویزیون جدید خود را کجا قرار دهید. سپس بزرگ‌ترین اندازه صفحه‌ نمایش را انتخاب کنید که به راحتی در آن فضا قرار می‌گیرد. همچنین بودجه و متراژ سالن شما در این حالت دخیل است. معمولا برای یک سالن پذیرایی باا متراژ متوسط ،اندازه صفحه نمایش ایده آل بین 55 تا 65 اینچ است.

اندازه صفحه همچنین به میزان نزدیکی شما به تلویزیون بستگی دارد. اساساً، اگر بتوانید تک تک پیکسل های صفحه را ببینید، خیلی نزدیک هستید. یک قانون کلی خوب این است که شما باید در فاصله ای از تلویزیون بنشینید که برای HD سه برابر بیشتر از قطر صفحه نمایش باشد و برای 4K Ultra HD فقط 1.5 برابر قطر صفحه نمایش باشد. به عبارت دیگر، شما می توانید دو برابر قطر یک تلویزیون 4K UHD بنشینید.

راهنمای خرید تلویزیون

وضوح صفحه نمایش: 8K، 4K یا HD؟

رزولوشن تعداد پیکسل هایی را که تصویر را روی یک نمایشگر تشکیل می دهند، بر حسب ردیف های افقی و ستون های عمودی توصیف می کند. پیکسل های بیشتر به تصویر واضح تر و جزئیات دقیق تر کمک می کنند، بنابراین وضوح بالاتر (تقریبا همیشه) بهتر است.هیچ راهنمای خرید تلویزیون بدون بحث در مورد وضوح کامل نخواهد بود. برای سال‌ها، رزولوشن 1920 در 1080 که فول اچ‌دی نیز نامیده می‌شود، استاندارد بوده است. با این حال، سازندگان تلویزیون به سرعت به سمت مجموعه های Ultra HD (همچنین 4K) روی می آورند. تعداد پیکسل های این مدل های 4K چهار برابر صفحه نمایش HDTV فعلی است. که با رزولوشن 3840 در 2160 میزان 8 میلیون پیکسل را برای نمایش تصاویر با جزئیات کاملتر ارائه می دهد.

البته تعدادی تلویزیون 8K تا حدودی مقرون به صرفه در بازار وجود دارد. این نمایشگرها وضوحی را که در مجموعه‌های 4K مشاهده می‌شود چهار برابر می‌کنند و جهشی عظیم در کیفیت تصویر ارائه می‌دهند. با این حال، یافتن محتوا برای استفاده کامل از آن وضوح بالاتر بسیار محدود است.

راهنمای خرید تلویزیون

HDR برای نمایش وضح رنگ بالاتر

HDR یکی از ویژگی‌های نسبتاً جدید مجموعه‌های 4K Ultra HD است و مخفف محدوده دینامیکی بالا است که اشاره‌ای به توانایی آن در ارائه رنگ‌های بیشتر، سطوح کنتراست بیشتر و افزایش روشنایی دارد. فاوری HDR اساساً ارتقاء فرمت 4K یا Ultra HD است (برای مجموعه‌های HD 1080p قابل اجرا نیست). برای این ویژگی جدید، سازندگان تلویزیون نام‌های جدیدی را برای این مجموعه می‌گذارند تا آنها را از تلویزیون‌های استاندارد 4K Ultra HD متمایز کنند.استاندارد پایه برای محتوای با دامنه پویا بالا HDR10 نامیده می‌شود که توسط اتحادیه UHD، یک گروه تجاری صنعتی ارائه شده است. ده‌ها شرکت از این حداقل مشخصات اولیه برای سازگاری HDR پشتیبانی می‌کنند، بنابراین «HDR10» یا «Ultra HD Premium» را در تلویزیون‌های سازگار مشاهده خواهید کرد. هر تلویزیون HDR حداقل از HDR10 پشتیبانی می کند.

Dolby vision یک نسخه سخت‌گیرانه‌تر از HDR است که توسط افرادی ایجاد و دارای مجوز است که کاهش نویز Dolby و صدای فراگیر را برای ما به ارمغان آورده است. این شامل ابر داده های پویا است که اثر HDR را به صورت فریم به فریم تنظیم می کند، بنابراین نتایج بسیار دقیق تر و چشمگیرتر هستند. تا کنون، Dolby Vision از نظر فرمت‌های اختصاصی HDR در صنعت پیشرو بوده است و می‌توان آن را در مدل‌های ممتاز اکثر برندها (از جمله LG، Sony، TCL و Vizio) یافت.

سامسونگ فرمت HDR ممتاز خود را با نام HDR10+ برای تمامی تلویزیون های هوشمند خود معرفی کرده است. به روشی مشابه Dolby Vision کار می کند، بنابراین تجربه تماشای عالی را ارائه می دهد، اما بسیار کمتر از Dolby Vision رایج است. از نظر محتوا، Dolby Vision دارای محتوای بسیار بیشتری است که اگر تلویزیون شما از آن پشتیبانی می کند، می توانید از آن بهره ببرید. نتفلیکس طیف گسترده ای از محتوای Dolby Vision را ارائه می دهد، در حالی که Amazon Prime Video از محتوای HDR10+ کوچکتر است، اما به کندی در حال رشد است.

اگر یک تلویزیون 4K می‌خرید، باید تلویزیونی با پشتیبانی HDR تهیه کنید تا از تصویر آن بهترین استفاده را ببرید. اگر بهترین ها را می خواهید، یک مجموعه HDR بخرید که با Dolby Vision سازگار است. این قالبی است که در حال حاضر بیشترین محتوا را ارائه می دهد.

راهنمای خرید تلویزیون

نرخ نوسازی سازی: سریعتر بهتر است

نرخ تازه‌سازی، که بر حسب هرتز (Hz) بیان می‌شود، نشان می‌دهد که یک تصویر چند بار در ثانیه روی صفحه نمایش نو سازی می‌شود.  فناوری نرخ نو سازی استاندارد 60 بار در ثانیه یا 60 هرتز است. با این حال، در صحنه‌هایی با اجسام به سرعت در حال حرکت، نرخ نو سازی 60 هرتز می‌تواند همه چیز را تار یا در هم بر هم کند، به‌ ویژه در تلویزیون‌های LCD HD. بنابراین، برای ایجاد تصویری محکم‌تر، سازندگان نرخ نو سازی را دو برابر کردند و به ۱۲۰ هرتز (و در برخی موارد تا ۲۴۰ هرتز) رساندند. برخی از مدل‌های جدید از پشتیبانی از نرخ فریم بالا (HFR) بهره می‌برند، به این معنی که هم نرخ نو سازی بالاتری دارند و هم از محتوایی با نرخ فریم بالاتر از 60 هرتز پشتیبانی می‌کنند. با محتوای HFR که هم از فیلم‌ها و هم از پخش زنده پخش می‌شود، و HFR به‌ویژه برای ورزش‌های زنده خوب است، بنابراین قطعاً ویژگی‌ای است که باید مراقب آن باشید.

گیمرها مشتاق دریافت نرخ رفرش بالاتر خواهند بود و آنهایی که دارای PS5، Xbox Series X یا Xbox Series S هستند و بازی هایی با پشتیبانی از 120 هرتز دارند، باید به دنبال تلویزیونی باشند که بتواند بهترین استفاده را از آن داشته باشد. برای کنسول های بازی قدیمی تر، 60 هرتز متناسب می باشد

HDMI و اتصالات

اتصالات یک تلویزیون ممکن است در ابتدا چیز زیاد مهمی به نظر نرسد. اما به تعداد ورودی های HDMI یک مجموعه توجه کنید. تولیدکنندگانی که به دنبال اصلاح هزینه هستند ممکن است دوشاخه های HDMI کمتری را در پشت ارائه دهند. این پورت‌ها می‌توانند به سرعت استفاده شوند: یک نوار ساندبار، یک Roku یا Chromecast و یک کنسول بازی اضافه کنید، و بدین صورت ممکن است شما برای ورودی این قبیل از دستگاه ها به ورودی های بیشتر نیاز داشته باشید .اگر تصمیم گرفته اید که دست به کار شوید و یک Ultra HD 4K داشته باشید، مطمئن شوید که پورت های مجموعه حداقل از HDMI 2.0 پشتیبانی می کنند تا منابع Ultra HD آینده را در خود جای دهند.
بزرگترین پیشرفت، پشتیبانی از نرخ نوسازی متغیر (VRR) است که همان نوع تطبیق نرخ فریم را ارائه می‌کند که در فناوری‌های G-Sync انویدیا و FreeSync AMD دیده می‌شود. با تطبیق نرخ به‌روزرسانی تلویزیون با نرخ فریم منبع محتوای شما – در این مورد کارت گرافیک داخل کنسول بازی یا رایانه شخصی شما – عملکرد نرم‌تر صفحه صفر را دریافت خواهید کرد.

راهنمای خرید تلویزیون

انواع و اصطلاحات تلویزیونی توضیح داده شده LED LCD، OLED

جدا از مجموعه های پروژکتور، اساساً تنها دو نوع تلویزیون در بازار وجود دارد: LCD و LED. اگر درآمد قابل توجهی نداشته باشید، احتمالا یک تلویزیون ال سی دی می خرید.

مجموعه LED و LCD

سهم عمده تلویزیون های امروزی ال ای دی و ال سی دی است. این مجموعه های HD و Ultra HD از دیودهای ساطع نور (LED) برای روشن کردن صفحه LCD استفاده می کنند و می توانند بسیار نازک باشند. بسیاری از این تلویزیون‌ها می‌توانند بخش‌های خاصی از صفحه را به‌ صورت پویا روشن کنند و سایر قسمت‌ها را کم‌نور کنند تا ترکیبی از مناطق روشن و تاریک را در یک صحنه بهتر نشان دهند – این ویژگی به عنوان کم‌نور فعال یا تیرگی موضعی شناخته می‌شود.

یکی از ویژگی های پنهانی که تلویزیون های ارزان قیمت را از مدل های برتر جدا می کند، نور پس زمینه است. با انواع مختلفی از نور پس زمینه LED که در تلویزیون های مدرن استفاده می شود، دانستن تفاوت بین گزینه های مختلف مفید است.

یکی دیگر از فناوری ها  به نام نقاط کوانتومی توسط سامسونگ معروف شده است که از آن در مجموعه های QLED خود استفاده می کند. این در واقع یک فناوری قدیمی است که توسط شرکت‌های دیگر مانند TCL نیز استفاده می‌شود و به تولید صفحه نمایش با طیف وسیع‌تری از رنگ‌ها و روشنایی بیشتر کمک می‌کند. اساساً یک لایه دیگر از نقاط نانو کریستالی با اندازه های مختلف اضافه می کند که با برخورد نور پس زمینه LED روشن می شوند. نتیجه یک طیف رنگ گسترده تر و افزایش روشنایی است که در تلاش برای مقابله با OLED است.

تلویزیون های OLED

تلویزیون‌های OLED نسبت به LED-LCD‌ های فول آرایه با چند ده ناحیه روشنایی بهتر عمل می‌کنند. به جای نور پس‌زمینه، OLED‌ها از لایه‌ای از LEDهای ارگانیک استفاده می‌کنند که در سطح پیکسل کنترل می‌شوند تا به سطوح سیاه مطلق و کنتراست خیره‌کننده دست یابند. با این حال، ال جی تنها شرکتی نیست که به طور فعال فناوری OLED را در اندازه های صفحه نمایش بزرگ دنبال می کند. سونی چندین سال است که مدل‌های OLED را ارائه می‌کند vizio , philips نیز با این فناوری همراه هستند.

راهنمای خرید تلویزیون

تلویزیون های هوشمند

اکثر تلویزیون‌هایی که اکنون خریداری می‌کنید دارای Wi-Fi داخلی برای اتصال سرویس‌های مبتنی بر اینترنت مانند Netflix، دانلود فیلم‌های درخواستی، بازی کردن یا حتی ارسال پست در فیس‌بوک هستند. جدیدترین مدل‌ها حتی می‌توانند محتوا را در سرویس‌های استریم و برنامه‌نویسی زنده روی کابل و ماهواره جستجو کنند.

رابط ها به طور کلی بهتر می شوند. Vizio، LG و اکنون سامسونگ از نوار مفیدی از نمادها در پایین صفحه استفاده می کنند. Roku رابط بصری معروف خود را در تلویزیون های مقرون به صرفه از Hisense، TCL و سایر مارک های ارزان ارائه می دهد. گوگل پلتفرم Android TV خود را در اختیار شرکت هایی مانند سونی و وستینگهاوس قرار می دهد و آمازون با تلویزیون های Amazon Fire Edition از توشیبا و Insignia (برند Best Buy) وارد ترکیب شده است.

در حالی که اکثر تلویزیون های هوشمند شامل خدمات اصلی مانند Pandora، Hulu و Netflix هستند، مطمئن شوید تلویزیونی که خریداری می کنید گزینه های مورد نظر شما را دارد. برنامه های پخش جریانی موجود در تلویزیون های هوشمند نیز یکی از بهترین راه ها برای یافتن و لذت بردن از محتوای 4K و HDR هستند. با فیلم‌ها و نمایش‌هایی که توسط سرویس‌های Amazon، Hulu، Netflix و YouTube ارائه می‌شوند، یافتن رزولوشن 4K و محتوای دارای HDR سریع و آسان است – آسان‌تر از یافتن Blu-ray با فرمت‌های دلخواه. تنها نگرانی این است که آیا اتصال اینترنتی شما می تواند پهنای باند کافی را ارائه دهد یا خیر.

اما همه تلویزیون های هوشمند یکسان ساخته نمی شوند. بسیاری از برندهای مقرون به صرفه، عملکرد تلویزیون هوشمند را بدون نام بردن از پلتفرم واقعی که استفاده می کنند، ارائه می دهند. در این موارد، انتظار داشته باشید که با محدودیت مواجه شوید. پلتفرم‌های هوشمند خارج از برند اغلب از انتخاب اپلیکیشن‌های بسیار محدود، عملکرد پایین‌تر و حفره‌های امنیتی شکاف رنج می‌برند.

راهنمای خرید تلویزیون

یک تلویزیون ایده آل برای گیمر ها

یک تلویزیون بازی خوب فقط تصویر و صدای عالی نخواهد داشت. همچنین باید گزینه های اتصال، ویژگی های بازی و پاسخگویی کلی تلویزیون را در نظر بگیرید. در حالی که ما توصیه می‌کنیم درگاه‌های ورودی با HDMI بیشتری را انتخاب کنید، یک پورت HDMI اضافی می‌تواند به معنای تفاوت بین اتصال کنسول خود و تعویض آن با پخش‌کننده Blu-ray خود هر بار که می‌خواهید یک دور از Call of Duty را اجرا کنید، باشد.

در حالی که HDMI 2.1 هنوز نسبتا جدید است، برای هر یک از کنسول های نسل بعدی باید داشته باشد. و برخی از ویژگی‌های ارائه شده توسط مشخصات 2.1 بسیار رایج‌تر شده‌اند، مانند حالت تأخیر کم خودکار (ALLM)، که به محض روشن شدن کنسول به حالت بازی تغییر می‌کند، و نرخ تجدید متغیر (VRR) که با صفحه نمایش مطابقت دارد. به خروجی فریم به فریم که از تلویزیون می آید، این دو را برای بازی بدون لرزش همگام می کند.

نسبت کنتراست

نسبت کنتراست محدوده سطوح روشنایی را که یک مجموعه می تواند نمایش دهد را توصیف می کند. کنتراست بهتر، سایه ها و رنگ های ظریف تر و در نتیجه جزئیات بهتر را نشان می دهد. با این حال، روشی که سازندگان چنین نسبت‌هایی را اندازه‌گیری می‌کنند، بسیار متفاوت است. در واقع، مشخصات به قدری بی اعتبار شده است که اگر فروشنده ای از آن به عنوان نقطه فروش استفاده می کند، باید از جای دیگری خرید کنید.

ما از روش مشابهی برای بررسی نسبت کنتراست در تمام تلویزیون‌هایی که آزمایش می‌کنیم استفاده می‌کنیم، بنابراین می‌توانیم به طور تقریبی بگوییم که چقدر خوب با یکدیگر مقایسه می‌شوند. با این وجود، هنوز هم بهتر است خودتان ببینید که چگونه یک تلویزیون جزئیات سایه را با پیدا کردن یک فیلم با صحنه‌های تاریک نشان می‌دهد و ببینید که چگونه جزئیات را در سایه‌های مثلاً یک فیلم هری پاتر نشان می‌دهد. قبل از قضاوت نهایی، روشنایی، وضوح و سایر تنظیمات تصویر تلویزیون را آزمایش کنید.
بهترین تلویزیون‌ها دارای سطوح سیاه تیره و عمیق هستند در حالی که نمایشگرهای ارزان‌تر با خاکستری تیره نمایش داده می شوند. این رنگ‌های خاکستری «سطح مشکی بالا» نامیده می‌شوند و یک مشکل رایج در تلویزیون‌های LCD با کیفیت کمتر هستند.

صدا

حتی بهترین و گران ترین تلویزیون های امروزی می توانند نقطه ضعف های داشته باشند: صدای ضعیف. این نتیجه طراحی شیک پانل های تخت است – فضای کافی برای بلندگوهای بزرگی که صدای کامل و غنی تولید می کنند وجود ندارد. بنابراین، شما سه انتخاب دارید: استفاده از هدفون (که می‌تواند شما را غیراجتماعی نشان دهد)، خرید یک سیستم صدای فراگیر (که ممکن است راه‌اندازی آن دردسرساز باشد)، یا یک نوار صوتی.

ساندبارها محبوب هستند زیرا هزینه ی پایینی که دارند، می توانند تجربه سینمایی را به میزان قابل توجهی بهبود بخشند و در عین حال در عرض چند دقیقه نصب شوند. برخی از آن ها به اندازه‌ای نازک هستند که در زیر پایه تلویزیون بدون مسدود کردن قسمت پایین تصویر قرار می‌گیرند. بیشتر آنها می توانند زیر تلویزیون دیواری نیز نصب شوند. چندین شرکت همچنین جعبه‌های صوتی یا پایه‌هایی را ارائه می‌کنند که می‌توانند زیر یک مجموعه بچرخند.

برخی از تلویزیون‌ها و نوارهای صوتی نیز از  دالبی اتموس پشتیبانی می‌کنند، یک استاندارد صوتی جدیدتر از Dolby که شامل صدای بالا برای تجربه گوش دادن کامل‌تر است. در حالی که می توانید افکت Atmos را با استفاده از بلندگوهای داخل سقفی دریافت کنید، بسیاری از ساندبارها دارای پردازش صوتی Atmos و بلندگوهای شلیک به سمت بالا هستند تا صدای واقعی تری ایجاد کنند که نیازی به قرار دادن چند بلندگوی 5.1 یا 7.1 ندارد.

و در مورد به هم ریختگی کابل اضافی استرس نداشته باشید. تقریباً همه تلویزیون‌های فعلی دارای حداقل یک پورت HDMI با قابلیت بازگشت صدا (ARC) هستند. این ویژگی استاندارد HDMI به شما امکان می دهد از HDMI به عنوان ورودی و خروجی صدا استفاده کنید و به شما امکان می دهد نه تنها صدا را از دستگاه های رسانه خارجی خود به تلویزیون ارسال کنید، بلکه به نوار صوتی خود نیز ارسال کنید. این اتصال ARC به این معنی است که بدون نیاز به گیرنده خاصی، صدای فوق‌العاده‌ای را برای همه دستگاه‌های خود دریافت می‌کنید – فقط به خاطر داشته باشید که اگر نوار صوتی Atmos دارید، به دنبال پشتیبانی از eARC باشید (که در HDMI 2.1 یافت می‌شود) تا بهترین نتایج را داشته باشید.

راهنمای خرید تلویزیون

سخن آخر راهنمای خرید تلویزیون

حال که با راهنمای خرید تلویزیون آشنا شدید. این نکته را در نظر داشته باشید که تلویزین ها جزء محصولاتی هستند که بالا ترین تنوع را دارند. و هر یک از آن ها دارای ویژگی های و فناوری های خاص . منحصر به فرد می باشد. شما باید قبل از هر چیز به طور کامل نیاز های خود را در نظر بگیرید. و اینکه در نظر داشته باشید که از تلویزیون خود چه استفاده ای می کنید و برای چه کاری می خواهید یک تلویزیون تازه را تهیه نمایید.

پس از آن چیزی که اهمیت می یابد خرید از یک جای معتبر با تضمین اصالت کالا است. چرا که شما قرار است هزینه ی زیادی برای خرید آن پرداخت نمایید. بنابراین اصلی بودن و بالا بودن کیفیت آن از اهمیت بالایی برخوردار است. فروشگاه دبی بازار با سابقه ای درخشان در زمینه فروش انواع لوازم خانگی و تلویزیون می تواند کمک کننده ی شما باشد. کارشناسان ما همه روزه آماده پاسخگویی به ما و راهنمایی کردن شما در امر خرید می باشند. و می توانند با توجه به نیاز شما بهترین مدل را به شما پیشنهاد دهند.

همچنین شما می توانید با مراجعه به صفحه لوازم صوتی تصویری مدل مورد نظر خود را به طور کامل مشاهده کرده و ویژگی های مربوط به آن را به طور کال مطالعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *