بلاگ دبی بازار, خرید سرخ کن, راهنمای خرید

بهترین سرخ کن بدون روغن موجود در بازار : راهنمای خرید کامل

بهترین سرخ کن بدون روغن موجود در بازار : راهنمای خرید کامل

اگر نمی‌خواهید سیب‌زمینی‌ سرخ کرده و همبرگر را کنار بگذارید،اما نمی‌خواهید مصرف آن‌ها را هم افزایش دهید، یک گزینه خوب برای درست کردن آن‌ها سرخ‌کن‌های بدون روغن هستند. با آنها،شما بدون روغن آنچه را که دوست دارید میل می کنید و بهتر از خود مراقبت خواهید کرد. بنابراین،ما بهترین سرخ کن های بدون روغن را به شما معرفی می کنیم که همانطور از همان ابتدا خواهید دید،پیشرفت زیادی کرده اند و فناوری های هوشمند را در خود جای داده اند.

و در صورتی که این دستگاه برای شما ناشناخته است یا سرخ کردن بدون روغن کمی عجیب به نظر می رسد، مهمترین چیزی که باید در مورد این دستگاه بدانید را توضیح می دهیم. بنابراین،از بین گزینه هایی که به شما پیشنهاد می کنیم،بهترین گزینه را انتخاب خواهید کرد.

سرخ کن بدون روغن چیست و چگونه کار می کند؟

سرخ کن بدون روغن
سرخ کن های بدون روغن اجازه می دهند که غذا بدون روغن (یا با مقدار بسیار کمی) پخته شود. با این کار، بافت دلخواه از بیرون ترد و در داخل لطیف را به دست می آوریم، اما بدون جذب یک قطره چربی ناسالم که کالری را چند برابر می کند و احتمال حمله قلبی را افزایش می دهد.برای رسیدن به این هدف، آنها به لطف فن های قدرتمند، هوای بسیار گرم را در سراسر غذا به گردش در می آورند. به همین دلیل است که آنها را سرخ کن بدون روغن می نامند.

در واقع،از نظر فنی آنها یک اجاق هوای کوچک با سرعت کامل هستند.نمی توان گفت چیزی که به دست می آورند سرخ شده است، اما نتیجه بسیار مشابه است. حقیقت این است که آنها با حذف کالری زیادی با توجه به اینکه از روغن های گیاهی برای سرخ کردن استفاده نمی کنید، این کار را انجام می دهند و یک وعده غذایی سالم تری دریافت می کنید. این چیزی است که نمی توانید در فر فن دار به دست آورید، اما سرخ کن بدون روغن به شما امکان می دهد،سریع،آسان و در زمان کمتری به غذای خوشمزه و مورد علاقه تون برسید.

خرید سرخ کن بدون روغن

هنگام خرید سرخ کن بدون روغن چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

سرخ کن بدون روغن

ظرفیت سرخ کن بدون روغن

ظرفیت سرخ کن با لیتر اندازه گیری می شود و بستگی به این دارد که چند نفر از شما در خانه هستید و چه می خورید قانون نسبتاً آسان است، تعداد ظرف هایی که قرار است مرتباً از آنها سرو کنید مستقیماً با تعداد لیتر در سرخ کن مطابقت دارد. . یعنی یک 1.5 لیتری برای یک نفر ایده آل است.

اگر به دنبال یکی سرخ کن برای یک خانواده حدودا 4 نفره هستید، توصیه می شود حتما به دنبال سرخ کن بدون روغن حداقل 5 لیتری باشید. سرخ‌کن‌های بدون روغن نسبت به سرخ‌کن‌های کلاسیک به طور قابل‌توجهی زمان بیشتری برای انجام پخت و پز نیلز دارند. بنابراین، بهتر است یک مدل بزرگ بخرید تا بتوانید در یک مرحله پخت را انجام دهید تا اینکه یک واحد کوچکتر بخرید و مجبور شوید چند بار پخت را انجام دهید.

قدرت

آن را با وات اندازه گیری می کنند و هر چه بیشتر باشد بهتر است ، زیرا طیف وسیع تری از آماده سازی را در دماهای بالا و پایین امکان پذیر می کند. با این حال، اکثر تولید کنندگان وات مشابهی برای سرخ کن های بدون روغن با ظرفیت های مشابه دارند.

سیستم سرخ کردن

در واقع، تقریباً همه سرخ‌کن‌ها از سیستم Airfryer فیلیپس تقلید می‌کنند، پیشگام در داشتن یک کشو یا توری که در آن چیزی را که می‌خواهید سرخ کنید قرار می‌دهید و می‌توانید به راحتی آن را با کشیدن دسته جدا کنید.

اما تفال، رقیب بزرگش با مدل Actifry، سیستم دیگری دارد که در آن غذا را می چرخاند تا از چسبیدن آن به دلیل کمبود روغن جلوگیری کند. اما این مزیت چندان هم حالب نیست، زیرا برای آماده سازی یک سری غذاها امکان دارد فرم غذا را از بین ببرد.

لوازم جانبی

هر برندی معمولا مجموعه ای از لوازم جانبی را با سرخ کن همره دارد. به خوبی تجزیه و تحلیل کنید که هر کدام چه کاربردی دارند و آیا می خواهید از آنها استفاده کنید. در برخی موارد، سرخ کن با وسایلی همراه خواهد بود که هرگز از آنها استفاده نخواهید کرد.

تکنولوژی 

بسیاری از سرخ کن‌های بدون روغن صفحه نمایشی دارند که به ما امکان می دهد ببینیم همه چیز از نظر دما، زمان و غیره چگونه پیش می رود.آنها همچنین دارای تعداد زیادی برنامه سرخ کردن و پخت،برنامه موبایل و حتی در برخی موارد، ادغام با الکسا و گوگل هوم هستند.با این حال، اگر به سرهم‌بندی، برنامه‌ها و همه آن دنیا علاقه دارید، مطمئناً ارزش آن را دارد که کمی بیشتر بودجه خود را افزایش دهید و به تجهیزاتی دسترسی پیدا کنید که این جزئیات را دارند.

خرید سرخ کن بدون روغن

بهترین سرخ کن های بدون روغن

از آنجایی که قبلاً تمامی موضوع ها را بررسی کردیم، بیایید بهترین سرخ کن های بدون روغن در بازار را ببینیم، بنابراین می توانید با اطمینان بهترین سرخ کن را انتخاب کنید که مناسب شماست.

سرخ کن فیلیپس HD9270 : بهترین گزینه از نظر کیفیت و قیمت

سرخ کن فیلیپس HD9270
خرید سرخ کن فیلیپس مدل HD9270

سرخ کن فیلیپس HD9270 پرفروش‌ترین سرخ کن برند معتبر فیلیپس است که سطح کیفی بسیار مطلوبی دارد و برای تهیه وعده‌های غذایی حجیم بسیار مناسب خواهد بود.این محصول در دسته سرخ کن‌های بدون روغن فیلیپس قرار می‌گیرد و میزان مصرف روغن را تا ۹۰ درصد کاهش می‌دهد.

سرخ کن فیلیپس HD9270 دارای توان مصرفی ۲۰۰۰ وات است و از محفظه غذای ۶ لیتری بهره می‌برد. پنل کنترل این دستگاه لمسی و مجهز به برنامه‌های پخت آماده با قابلیت اعمال تنظیمات شخصی است.

سرخ کن فیلیپس HD9252 : ظرفیت کمتر و قیمت مناسب تر

سرخ کن فیلیپس HD9252
خرید سرخ کن فیلیپس مدل HD9252

سرخ کن فیلیپس مدل HD9252 در مقایسه با مدل 9270 قیمت ارزان‌تری دارد. این سرخ کن بدون روغن مانند مدل قبلی در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می‌شود و طراحی محفظه آن کشویی و مربعی‌شکل است.

گنجایش محفظه غذای سرخ کن فیلیپس HD9252 معادل ۴.۱ لیتر و توان مصرفی آن ۱۴۰۰ وات است. محفظه غذای این محصول با روکشی نچسب و ضد خش پوشانده شده و پنل کنترل آن لمسی است.

سرخ کن فیلیپس HD9200 : کمترین قیمت و بدون صفحه نمایش لمسی

سرخ کن فیلیپس HD9200

خرید سرخ کن فیلیپس مدل HD9200

اگر به‌دنبال یک سرخ کن ارزان‌تر از این برند هستند، مدل HD9200 می‌تواند پیشنهاد مناسبی باشد. این سرخ کن برخلاف موارد قبلی از نمایشگر لمسی بهره نمی‌برد و محفظه کشویی آن ۴.۱ لیتری است.

توان مصرفی سرخ کن بدون روغن فیلیپس HD9200 معادل ۱۴۰۰ وات است و دما و زمان پخت غذا به‌وسیله ولوم‌های چرخشی تنظیم می‌شود. بدن این دستگاه نیز پلاستیکی است و ۴.۵ کیلوگرم وزن دارد.

سرخ کن تفال EY201 : خوش قیمت و طراحی زیبا

سرخ کن تفال EY201

تفال (Tefal) یکی دیگر از بهترین مارک‌های سرخ کن است که به‌نوعی به‌عنوان برندی پیشرو در این زمینه شناخته می‌شود. تفال با طراحی سرخ کن‌های پیشرفته و مجهز به فناوری روز دنیا، تحول بزرگی در این صنعت رقم زد.

سرخ کن تفال EY201 یکی از خوش‌قیمت‌ترین سرخ کن‌های تفال است که طراحی زیبا و قدرت عملکرد بسیار خوبی دارد. توان مصرفی این دستگاه ۱۵۰۰ وات است و در دسته قدرتمندترین سرخ کن‌های بدون روغن تفال قرار می‌گیرد.

محفظه سرخ کن بدون روغن تفال EY201 نچسب و ضد خش است و ۴.۲ لیتر گنجایش دارد. بدنه این دستگاه از جنس پلاستیک است و ۴ کیلوگرم وزن دارد.

سرخ کن تفال EY701 : دستور پخت متنوع و عملکردی قدرتمند

سرخ کن تفال EY701

سرخ کن تفال EY701 یکی از پرفروش‌ترین سرخ کن‌های بدون روغن بازار به‌شمار می‌آید که دارای توان مصرفی ۱۷۰۰ وات و گنجایش ۵.۶ لیتر است. کاسه این دستگاه گردشکل و از جنس سرامیک نچسب و ضد خش است.

منو و پنل کنترل سرخ کن تفال EY701 لمسی و دارای یک نمایشگر لمسی است که از ۸ برنامه پخت پرکاربرد بهره می‌برد. این دستگاه مانند سرخ کن EY201 مجهز به فناوری 3D Air Pulse technology است که حرارت را در محفظه حاوی غذا پخش می‌کند.

سرخ کن تفال EY401 : دستور پخت متنوع و عملکردی قدرتمند

سرخ کن تفال EY401
خرید سرخ کن تفال مدل EY401

سرخ کن تفال EY401 به‌نوعی نسخه کوچکتر EY701 محسوب می‌شود که گنجایش و توان مصرفی آن به ترتیب ۴.۲ لیتر و ۱۵۰۰ وات است. پنل کنترل و منوی این دستگاه نیز در سقف دستگاه قرار دارد و دارای ۸ دستور پخت است.

برای ساخت سرخ کن بدون روغن تفال EY401 نیز از «پلاستیک» مرغوب استفاده شده که رنگ‌بندی آن «مشکی» و «نقره» است که با توجه به بهره‌مندی از ابعاد مناسب، وزن مطلوبی دارد (۴.۵ کیلوگرم).

بهترین سرخ کن بدون روغن موجود در بازار کدام است؟

همانطور که ممکن است دیده باشید، مدل های موجود در بازار انواع عملکردهای مختلف را ارائه می دهند. علاوه بر ظرفیت و حالت های پخت از پیش تعریف شده، باید طراحی، سهولت تمیز کردن و گزینه های اتصال را نیز در نظر بگیرید، بنابراین ارزیابی نهایی می تواند بستگی زیادی به نیازهای واقعی شما داشته باشد. به عنوان مثال، نیاز به سرخ کن برای یک نفر یا یک زوج با یک خانواده 4 یا 5 نفره یکسان نیست. در مورد خانواده، نکته جالب این است که به دنبال مدلی با ظرفیت زیاد باشید که به شما امکان می دهد تا با یک پخت بتوانید تعداد زیادی غذا را بپزید.

با در نظر گرفتن این عوامل، باید عاقلانه مدلی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

بهترین لوازم جانبی سرخ کن بدون روغن

لوازم جانبی را فراموش نکنید! لوازم جانبی و مواد مصرفی زیادی وجود دارد که می توانید با دستگاه خود برای افزایش عمر مفید آن یا بهبود تجربه کاربری استفاده کنید. اینها لوازم جانبی جالبی هستند که می توانید به تجهیزات خود اضافه کنید:

پوشش نچسب

هر بار که چیزی می‌پزید، مدت زیادی را صرف تمیز کردن می‌کنید. یک راه آسان برای استفاده از سرخ کن بدون ایجاد آشفتگی زیاد، استفاده از آستر سیلیکونی است. آنها در اندازه های مختلف فروخته می شوند و تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را از سبد خارج کرده و به راحتی تمیز کنید. این یک اکسسوری خوب است که همراه سرخ کن باید داشته باشید.

کاغذ سرخ کن هوا

اگر سنتی‌تر هستید، می‌توانید از سینی‌های کاغذی کوچک در سرخ‌کن بدون روغن خود استفاده کنید تا هنگام پخت و پز در دستگاه، داخل دستگاه زیاد به هم نریزید. آنها معمولاً در بسته های 100 عددی فروخته می شوند و قیمت آنها بسیار ارزان است. البته دقت کنید که از قالبی با اندازه مناسب برای دستگاه خود استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *