بلاگ دبی بازار, خرید جاروبرقی, راهنمای خرید

جارو برقی یا جارو شارژی ; کدام یک را انتخاب کنیم؟

جارو برقی یا جارو شارژی ; کدام یک را انتخاب کنیم؟

مقدمه

جاروبرقی وسیله ای است که هر خانه‌ای به آن نیاز دارد.جاروبرقی ابزاری عالی برای تمیز کردن آشفتگی های روزمره مانند موهای حیوانات خانگی روی زمین یا گرد و غبار روی پرده ها است. اما وقتی نوبت به انتخاب بهترین جاروبرقی برای خانه و سبک نظافتی شما می رسد، چگونه می دانید چه چیزی بخرید؟ آیا باید جارو شارژی بخرید یا جارو برقی ؟
همه چیز به نیازهای شما برمی گردد.بیایید برخی از ویژگی‌های مهم و تفاوت‌های مشخص بین جارو برقی و جارو شارژی را بررسی کنیم.

خرید جارو برقی

جارو برقی در مقابل جارو شارژی : قدرت مکش

جارو برقی

جارو برقی به منبع برق خانه شما وصل می شوند. بسیاری تصور می کنند جارو برقی بهترین گزینه برای کفپوش های موکت شده هستند.در حالی که آنها به طور کلی دارای قدرت مکش قابل اعتماد هستند،جاروبرقی های لیتیومی و شارژی می توانند به همان اندازه کارآمد عمل کنند. جاروهای سیمی معمولاً قدرت مکش بیشتری نسبت به گزینه های بی سیم با باتری های غیر لیتیومی دارند.

جارو شارژی

باتری در خلاء سیم چیزی است که قدرت مکش را تولید می کند. بنابراین به طور طبیعی زمانی که باتری شروع به تخلیه و خالی شدن می کند، قدرت مکش کمتری را تجربه خواهید کرد. با این حال،یک جارو شارژی با باتری لیتیومی می تواند قدرت مکش ثابتی را ارائه دهد، فقط جاروهای شارژی با کیفیت بالا به خوبی جاروبرقی کار می کنند.

اگر می خواهید یک جارو شاژی را انتخاب کنید که از باتری لیتیومی ولتاژ بالا تغذیه می کند. این مدل‌ها مکش قوی‌تری نسبت به جاروبرقی‌های استاندارد با باتری‌های غیر لیتیومی دارند.

خرید جارو شاژی

جارو برقی

 

جارو برقی در مقابل جارو شارژی : انعطاف پذیری

هنگام مقایسه جاروهای شارژی و برقی، انعطاف پذیری یکی دیگر از ویژگی هایی است که باید در نظر گرفت. داشتن یک جاروبرقی انعطاف پذیر می تواند تطبیق پذیری بیشتری را برای تمیز کردن امکان پذیر کند.

جارو برقی

وقتی صحبت از انعطاف پذیری به میان می آید، جاروهای سیمی با جاروبرقی های بدون سیم قابل مقایسه نیستند. آنها بسیار سنگین تر و حجیم تر هستند، گزینه های حمل و نقل شما را محدود می کند و آنها را برای مانور دادن تا حدودی ناخوشایند می کند. ناگفته نماند که شما را مجبور می کند تا کمر خم شوید و از آن استفاده کنید تا جاروبرقی کار کند. می دانید که چقدر می تواند خسته کننده باشد.

جارو شارژی

جاروهای شارژی در مقایسه با گزینه های سیمی بسیار سبک هستند و  وزن  کمی دارند. علاوه بر این، طراحی بدون سیم آنها به شما امکان می دهد آن را به هر مکانی حمل کنید. می توانید از جارو شارژی برای تمیز کردن مکان های مختلف مانند ماشین، مبلمان، پله ها و شکاف های عمیق استفاده کنید. بسیاری از مدل های جارو شارژی می توانند به یک جاروبرقی دستی تبدیل شوند که نقاط دور از دسترس را تمیز می کند.

خرید جارو برقی

جارو برقی در مقابل جارو شارژی : عمر باتری

از آنجایی که جاروبرقی سیمی شما با برق کار می کند، نیازی به نگرانی در مورد تمام شدن باتری ندارید، لازم است نگاه دقیق تری به عمر باتری جارو شارژی بیندازید.

جارو برقی

با استفاده از جارو برقی هرگز نگران عمر باتری نخواهید بود.حتی با وجود فناوری مدرن جاروبرقی های بی سیم، عمر کوتاه باتری باعث می شود بسیاری از صاحب خانه ها از جارو برقی استاندارد استفاده کنند. شما می توانید تضمین کنید که هرگز در میانه کارها باتری آن تمام نمی شود.

جارو شارژی

همه جارو شارژی ها عمر باتری محدودی دارند و نیاز به شارژ مجدد دارند. به طور متوسط، می توانید انتظار داشته باشید که باتری جارو شارژی بین 15 تا 40 دقیقه دوام بیاورد، که امیدواریم برای تمیز کردن کف یا مبلمان شما کافی باشد. پس از اتمام باتری، انتظار داشته باشید که آن را بین 2 تا 16 ساعت شارژ کنید.
با این حال، همانطور که گفته شد،یک باتری لیتیوم یونی با ولتاژ بالا می تواند زمان کار  را به طور قابل توجهی طولانی تر (و همچنین قدرت مکش قابل توجهی) ارائه دهد. بنابراین پس از 40 دقیقه تمیز کردن، دیگر نیازی به شارژ کردن جاروبرقی نخواهید داشت. شما همچنین گزینه حالت‌های توربو/بوست را دارید که قدرت بیشتری را ارائه می‌دهند و بهترین کار را روی فرش‌ها دارند. به خاطر داشته باشید که این انرژی اضافی باتری را سریعتر تخلیه می کند.

خرید جارو برقی

جارو شارژی

جارو برقی در مقابل جارو شارژی : ظرفیت گرد و غبار و فیلتر

در آخر، اجازه دهید نگاهی به ظرفیت گرد و غبار و فیلتر هر دو جارو برقی و شارژی بیاندازیم.

جارو برقی

در مقایسه با ظرفیت 0.6 لیتری جاروهای شارژی، یک جارو برقی می تواند حدود 2-3 لیتر را در خود جای دهد. به‌علاوه، لازم نیست برای خالی کردن ظرف چند بار به سطل زباله سر بزنید. علاوه بر این، صاحبان خانه هایی که مشکلات آلرژی دارند کمتر در معرض گرد و غبار جمع آوری شده قرار می گیرند.

جارو شارژی

جاروهای شارژی جمع و جور هستند و دارای فیلتر کوچکتری برای جذب گرد و غبار و زباله هستند.به طور متوسط ​​حدود 0.6 لیتر ظرفیت دارند. ممکن است. و باید مرتباً در یک کار تمیز کردن توقف کنید تا به سمت سطل زباله بروید و ظرف را خالی کنید.

آیا می خواهید جاروبرقی ها را بررسی کنید تا بهترین را برای خود پیدا کنید؟ برای آشنایی با انواع جاروبرقی و ویژگی های مدرن و مفید آنها، نگاهی به راهنمای خرید جاروبرقی بیندازید.

خرید جارو برقی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *